רונאלדו שכר, אם ריאל מדריד תפנה רונאלדו יסכים לחזור

לפי הדיווח שכר רונאלדו צוות גדול לטפל בפרשה כולל ארבעה עורכי דין ושני חוקרים פרטיים. רונאלדו מרוויח פי 83 מאלכס מורגן אחת מהכדורגלניות בעלות השכר הגבוה ביותר בליגת הנשים בארהב שלפי דיווחים משתכרת 282 אלף דולר בשנה.


דיווח רונאלדו דורש להשוות את שכרו לזה של מסי ישראל ספורט

רונאלדו חגג עם צמד מאוחר 03 דרמטי לפורטוגל על הונגריה 1 דק קריאה.

רונאלדו שכר. יובנטוס משלמת כמעט 300 מיליון יורו לכוכביה שתופסים יותר ממחצית ברשימת הטופ 20 המרוויחים. ב-10 ביולי חתם רונאלדו על חוזה ל-4 שנים ביובנטוס בשכר של 30 מיליון אירו לעונה. רונאלדו - שיאני השכר באיטליה.

17 מיליון אירו בעונה מדובר על שכר נטו לפני בונוסים שיהפוך את הפורטוגלי. 3400 אירו בשעה - רק משכר. רשימת המשכורות של ריאל מדריד.

אין הסכמה בין רונאלדו לסיטי על השכר. רונאלדו שילם לאם בנו 10 מיליון כדי שתשתוק בעוד שאבות מפורסמים אחרים משלמים סכומי עתק כדי שלא לשמוע על הילדים הסודיים שלהם אבל כריסטיאנו רונאלדו השקיע שכר של שנה כדי להשיג משמורת בלעדית על בנו התינוק. 27 28 ב- 16 בספטמבר 2018 הבקיע רונאלדו את שער הבכורה ב סרייה א כאשר כבש צמד בניצחון של יובנטוס 21 על ססואולו.

מחכה לראות אותך שוב במגרש. כמה מרוויחים רונאלדו בייל וקסיאס. נכון לכתיבת שורות אלה השווי הנקי של כריסטיאנו רונאלדו הוא 500 מיליון דולר.

בין השאר עקבו אנשיו אחרי מאיורגה במשך שבועות. יובנטוס האלופה מככבת עם המספר הרב ביותר של. לוקאקו קוליבאלי רונאלדו איברהימוביץ ודזקו רויטרס בסרייה א פרסמו את רשימת 20 השחקנים עם השכר הגבוה ביותר בליגה האיטלקית כאשר בפסגה אין הפתעות.

השכר החדש של רונאלדו בריאל מדריד. כריסטיאנו הוא אחד מבדרני השכר הגבוהים ביותר על פני כדור הארץ. חמור מכך - שוב לפי טענות העיתון - הם גרמו לשינוי עדויות.

כריסטיאנו רונאלדו שעשוי לחתום על חוזה חדש בריאל מדריד ממוקם רביעי עם שכר של 21 מיליון יורו בעונה. נחשף שכר הנטו של כמעט כל שחקני הסגל של. השכר המטורף של רונאלדו ביובנטוס הכוכב הפורטוגלי משתכר 31 מיליון אירו בעונה יותר מפי שלושה מהבא אחריו ברשימה גונסאלו היגוואין 95 מיליון ופי שניים מכל שחקני אמפולי.

רונאלדו שכר אוטובוס של בחורות צעירות - mako אוטובוס - חדשות Google httpsifttt2WsTQ0q Shoes Man Tutorial Pos News Update Meme Update Korean Entertainment News Japan News Update Bagikan Berita Ini. רונאלדו אמנם התפשר מעט על השכר שאמור היה להרוויח ביובנטוס כ-31 מיליון. רונאלדו במקום הראשוןבימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות.

החוזה האחרון נחתם בנובמבר 2016 וצפוי להשאיר אותו אצל האלופה לפחות עד קיץ 2021. ההון המטורף של כריסטיאנו רונאלדו הוא מרוויח שכר חלומי ביובנטוס מנצל את פרסומו העצום וגופו החטוב לקמפיינים בסכומי עתק מקבל מאות אלפי. כזכור התכולים הציעו לשחקן חוזה על סך כ-15 מיליון יורו לעונה.

רונאלדו אמנם התפשר מעט על השכר שאמור היה להרוויח ביובנטוס כ-31 מיליון יורו לעונה אבל עדיין יהיה בכיר. לפי הטלגרף רונאלדו ירוויח למעלה מ-560 אלף לישט בשבוע ובכך יעקוף את אלכסיס סאנצס בתור שיאן השכר בכל הזמנים בפרמיירליג. No agreement has been reached on a salary package should.

האמריקאי הממוצע יצטרך לעבוד 551 שנים כדי להגיע לרמת השכר של. רונאלדו כמובן מוביל דה ליכט אחריו תחקיר של גאזטה דלו ספורט מצא כי הסרייה A בשיא של כל הזמנים מבחינת שכר. כריסטיאנו רונאלדו הוא שחקן כדורגל מקצועי פורטוגלי ויזם.


היפים והעשירים רשימת הספורטאים המכניסים בעולם גלובס


N12 אז כמה באמת מרוויחים הכדורגלנים הגדולים בעולם


אם ריאל מדריד תפנה רונאלדו יסכים לחזור


שיאני השכר באיטליה כריסטיאנו רונאלדו במקום הראשון ספורט 5


שכר השחקנים באיטליה רונאלדו ויובה מככבים


מיליונים על מיליונים נחשף שכר המאמנים במונדיאל 2018


קבוצה בליגה הסינית הציעה לרונאלדו שכר של 100 מיליון אירו לעונה


רונאלדו ויתר על כעשרה מיליון יורו הוא כוכב אמיתי ישראל ספורט


רונאלדו חוזר למקום שבו התחיל וזה רק חלק מהסחרור באירופה גלובס


רונאלדו יחדש חוזה בריאל ירוויח 30 מיליון דולר


שכר השחקנים באיטליה רונאלדו ויובה מככבים


יצא לקרב רונאלדו שכר את העו ד של טייסון ספורט 5


דיווח רונאלדו יקבל חוזה לכל החיים בריאל ספורט 5


סוכנו של רונאלדו כבר בטורינו סיטי הציעה חוזה לשנתיים


רונאלדו מרוויח יותר מ 4 קבוצות בליגה האיטלקית


נחשף השכר המטורף של רונאלדו ביובנטוס


מנצ סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו ירוויח הכי הרבה בתולדות הבפרמיירליג ספורט 1


כריסטיאנו רונאלדו ויקיפדיה


כריסטיאנו רונלדו עובר ליובנטוס עבור 105 מיליון יורו כלכליסט

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
Advertisement here
Advertisement here
Advertisement here